Heissan!

 

Hyi olkoon, jalat ihan täynnä hyttysenpistoja. Itikat diggaa mun verestä nähtävästi. Kiva, että ees jollain on hauskaa.

IMG_0203-normal.jpg

Mun piti tänään VIHDOIN ja VIIMEIN käydä pistää lakkiaisrahat pankkiin via pankkivirkailija. Mä en voi oikeesti käsittää, miten Danskella ei ole ajanvarausjärjestelmää rahan käsittelyä varten. Aiemmin en tällä viikolla niitä voinu viedä, kun tiistaina maksettiin eläkkeet arvon vanhuksillemme. Eihän siinä mitään muuta ongelmaa ollut, mutta kun jo aamu 9.00 oli 60 asiakkaan jono Helsingin Danske Bankissa. Postitalostahan joku aika sitten suljettiin se, ja Ison Omenan Danskussa ei voi tallettaa rahaa. Perkele sanon minä.

No sitten kassaneidin vihjaistua mulle, että keskiviikko ja torstai voisivat olla hiljaisempia. No minä reippaana tyttönä ilmoitin, että niinä päivinä mulla on töitä, mutta että tulen perskantaina. No niihä mä tulin perskantaina, mutta bussin kiitoradalla sitten huomasin että se fuckin' passport puuttui. Kierähdimpä siellä Kampissa ympäri ja lähin 160:lla moikkaa kaveria Fenno Bedille, jossa sillä oli supertylsää, kun siellä tosiaan tuli kolme kokonaista asiakasta seittemän tunnin aikana. Mut siellä sitte se sai surffailla verkossa koko päivän, joten valehtelisin, jos sanoisin, että säälin sitä.

Loppujen lopuksi maattiin medium- ja hard-petauspatjoilla ja tökittiin toistemme napoja.

IMG_0619-normal.jpg

Tyynyt ainaki oli pehmosii, teki itekin mieli ostaa ihka uusi tyyny vanhan möykkylaatan tilalle.

IMG_0620-normal.jpg

Olin ite muistaakseni mediumilla, ja pakko sanoa, mukautu mun bebulle ku jenkkikset vyötärölle.IMG_0610-normal.jpg

Korvakorut Bijou Brigitte / Toppi Global / Shortsit Fiorella / Laukku Kiinasta

Kansikuvatyttö + 10kg - 20 cm.

IMG_0607-normal.jpg

Ahhhhh..

IMG_0606-normal.jpg

"Tsihhih, myyksä tän mulle huntilla?" 

IMG_0603-normal.jpgIMG_0601-normal.jpg

Voisin poseerata noilla pedeillä työkseni. Jos siis joku huolis mut, mutta se onki asia erikseen. I have a dream..

Päivän suurin saavutus: Tilasin Cosmopolitanin!<3 Ja saan tilaajalahjaksi sähäkän laukun niin sanotusti. Kutittaa mukavasti vatsassa uutta lehteä ja laukkua odotellessa:)!

Fotor0607210024-normal.jpg

Mites oli asu?;)

 

Ps. Nyt matikkahörsytkin voi olla söpöjä;) :

Fotor0607190520-normal.jpg

Tiger-myymälästä.