Hejsan!

Sonja, nimimerkki Tahnis, siis tässä, ihka ekaa blogiani tässä aloittelen (kiinnostaa varmaan iha yhtä paljon kuin tv fem:in seksichatti ruotsinkielel keskiyöllä) :D. Harhaileekohan tänne ees kukaan.. Kumminki kirjotan tätä blogia vaan tyylii jolleki yolo-teinille, joka pitää mua anyway snobina. For the win! Joo ja ihan miten varmaan arvasitte, samanlainen teiniblogi tämä on niinku kaikki muutki muoti-, lifestyle-, meikki-, vessaharja-, sun muut blogit. So don't expect anything;). Tosin jos nuoria liikenteessä, nii älkää ottako mallia mun puhetyylistä, en oo itekää siitä ylpee, mutta niinku alkoholistakin, se tuntuu sillä hetkellä hyvältä, mutta jälkeenpäin ajateltuna ei.

Mutta anyway, toissapäivänä tossa valmistuin (lukiosta) ja nyt hieman haikee fiilis. Välivuos taitaa olla eessä ja sen jälkeen Lontoossa opiskelu. Oon ihan fiilareissa! Tota Mungolife-blogia lukiessani sain tarkat ohjeet sille reissulle ja oon nyt iha älyttömän innoissani suunnitelmista:) (käykää tsiigaamassa Annan blogia tosiaan, vaikka uskonkin, että kaikki hänet tuntevat). Välivuoden aikana ois tarkoitus nuo rahat saada kasaan, ettei ihan kokonaan tarttisi opintolainalla elää ja kitua. p.s. Säästäminen on jo melko hyvällä mallilla jos en nyt sanoisi;)).

045-normal.jpg

Siinähän oon, vastavalmistunut ja Stitch tossa sylissä:). Eikö näytäkki Lilon ja Stitchin Stitchiltä:D?? Mulla taitaa vähän silmät harittaa ku oon varmaa ainoo, joka niin ajattelee:D. Koirulin oikea nimi on siis Östen Öresund, Tanskalais-ruotsalainen pihakoira kyseessä.

016-normal.jpg

Tarjolla oli sitten perinteinen mansikkainen kermakakku, tiramisukakku, valkosuklaamantelikeksejä, kuivakakkua, kinkku-tuorejuustopasteijaa, karkkia (mun toive;) ) ja sitten kinkku- ja poropiirakkaa, joista jälkimmäinen oli mun tekemää. Pakko sanoa, mutta oon pirunmoinen kokki;).

007-normal.jpg017-normal.jpg

"Mä siis vaan oon NIIN ihana! Ja en tietenkään heti tän kuvan ottamisen jälkeen purru pikkumamman mekkoa. En en.."

018-normal.jpg

Siinä vähän vielä kuvaa päivän juhla-asusta ja poseilua:). Mekko on VILAsta, YO-lakki Stockalta ja korvakorut Bijou Brigittestä.

Siinä kaikki sitten tältä päivältä. Huomenna lisää ja toivottavasti tykkäsitte:)! Nyt mä painun pehkuihin, kun koiratkin tonne jo vihdoin ja viimein sammuneet, nii ei tartte kuunnella niitten mekastusta.

Millaset oli muiden YO-tunnelmat?! Kompuroiko joku lavalla? Tuliko muita mokia? Jäikö hyvä mieli pirskeistä tai oliko sunnuntaiaamuna jumalaton darranpoikanen? Mä ainakin myönnän olleeni astetta liian maistissa. Kommentteja;)!