Heipparallaa!

 

Aamu oli iha järkyttävä näin kaunisteltuna! Eräs urpo keksi valvoa kahteen yöhön ja herätys oli noin kahdeksalta, ja se urpo en tietenkään oo minä. Ehhei.

Kukaan käyny ulkona vielä?? Vois mun puolesta jo noi helteet loppua. Oon ite kevät- ja syksyihmisiä, enkä tykkää pakkasesta tai helteestä. Hyi saatana. En oo koskaan hiffannu minkään talvifiilistelyn tai rantahengailun itua enkä varmaan koskaan tuu ymmärtämääkään. Tsiisus. Vaikeuttaa entisestään heräämistä.

Piristys aamulle oli kumminki Ötzykkä, joka tuli nukkuu mun viereen aamul ja sit piti mulle meikatessa seuraa:). Se pikku pallero on jo kasvanu ja (mun mielestä, äiti eri mieltä) lihonuki, nii ei sitä enää ees jaksa kantaa sylissä!! Painaa joku 6kiloa seki kakara..

IMG_0490-normal.jpg

Sen oli ihan pakko tunkee sylkkyyn ja estää mua pääsemästä meikkaamaan mun aamupärstää piiloon. Piru vie, miks sen pitää olla noin helkutin söpö. Sneaky bastard..

IMG_0487-normal.jpg

IMG_0489-normal.jpg

Näillä päästiin sitten alkuun. Yves Rocherilla on tällä hetkellä kampanja, minkä johdosta, kun ostaa about 35 eurolla saa sellasen testipaketin, joka sisältää meikkivoiteen, Sexy Pulp-minihuulikiillon ja ampiaisen penis-ripsarin, mikskä frendi sitä nimittää. Lisäksi liikkeissä on hyvin paljon kosmetiikkatuotteita -20%. Suosittelen piipahtamaan.

IMG_0485-normal.jpg

Poskiin vielä Max Factorin aurinkopuuteria.

IMG_0479-normal.jpg

Tollaset kasvomaalit sain sutattua.

Elävännäköiseksi kunnostautumisen ja riepujen päälle pukemisen jälkeen pääsin mun "ihanien" mussukoiden eli mun takkutukan kimppuun. Siis mun hiukset on olevinaan SUORAT, mut ku mä tuun suihkusta, ne sojottaa joka hemmetin ilmansuuntaan (käytän hoitoainetta kyllä)! En oikeesti käsitä tätä, luonnonlait pikkasen sekasin mun kohalla. Any tips? Onneks kumminki got2be:n Heat Protection 220c on keksitty, sillä sain ne kesytettyä suoristimen volyymikäsittelyä varten.

IMG_0432-normal.jpgIMG_0433-normal.jpgIMG_0434-normal.jpg

Oikeesti, mun elämäni uus rakkaus. Koskaa aiemmi ei oo volyymin saanti suoriin lättäniin hiuksiin ollu näin helppoa. Ghd:n leveä suoristin, olikohan joku Ghd Max Gold ja on muute hyvä! Aiemmin mulla on ollu vaan HerStylerin vaaleanpunainen normikokoinen suoristin vuosimallia 2009 ja OBH Nordican suoristin. Tän uuden ihanuuden löysin Verkkokauppa.com:ista, kun kampaaja sitä suositteli mun hiustyylille (kerrosleikatut). Oikeessahan se oli.

IMG_0435-normal.jpg

Tolla Maxilla hiusten laitto on iha sika easybeasya ja nopeaa, approx. 5 minuuttia. Ehtii ajoissa tapaamisiinki, vaikka nukkuiski pommiin;).

IMG_0484-normal.jpgIMG_0486-normal.jpg

IMG_0466-normal.jpgIMG_0469-normal.jpg

IMG_0491-normal.jpgIMG_0492-normal.jpg

IMG_0478-normal.jpg

Tollaset rääsyt sieltä kaapin koloista tupsahti. Hot or not?;) Paitamekko Zalando, hame H&M, käsikoru ja sormus JC, paitamekon pinssi kirppis, kaulakoru Sokos, kengät Venäjän reissulta.

Sit ku sain vedettyä noi kaikki varusteet ja lekat päälle ja laukun pakattuu datorilla ja pääsykoemateriaalinipulla (ammattikorkeaan liiketaloutta varten), pääsin finally lähtee ryömii Helsingin Yliopiston kirjastoon (iha mahtava kahvila alakerrassa, suosittelen!). Kello oli jo kaks ku olin täällä, eli olin 2h myöhässä aikataulustaki. Voi huoh että oon hidas. Huomenna ois ne pääsykokeetki ja koska kirjotin nii huonosti ja keskiarvoki oli aika paska, joudun saamaan nyt noin 20.33 pistettä pääsykokeista ja oon tosiaan lukenu ehkä kerran materiaalit läpi;). Go me, välivuos lähestyy.

Ja tosiaan, lukemaanhan mun tänne piti tulla, mutta mitä vain tapahtu. Täällähän mä vain harjoitan uutta passioniani, bloggausta, ja noi matskut on säälittävän näkösinä tos vieres, et mä ottaisin ne hellään käsittelyyni. Ähhää, sitä saaki oottaa vielä tovin. Viiteen mennessä aattelin alotella. Nyt nautin mun luomujääteetä (selja&omena)<3.

IMG_0477-normal.jpg

Kirjottelen illalla uuestaan, ehkä mä nyt otan itteäni niskasta kiinni ja pakotan itteni syömää tota pakkopullaa nimeltä lukeminen. Mites oli päivän asu?;)

Cya!