Hejsan ja terveiset vähä-älyiseltä!

Olis todellakin pitänyt jättää ne cappuccino ja suklaapirtelö syömättä, koska nyt vatsa kramppaa nii, et tuntuu oikeesti siltä, että siellä potkis kolmoset. Jotenki mä aina vaan aattelen, että "ei siinä mitään" ja "vähälaktoosinen käy", mutta joka kerta huomaan olleeni väärässä. Every fucking time. Laktoosi-intoleranssi on sitte huikee juttu, nii ylpee taas vaihteeks mun kropasta. Lisäksihän mun vatsa turpoo kaikista leivistä, maitotuotteista, puurosta ja erilaisista kastikkeista. Plussana olut saa vatsan ihan hullun sekaisin, mutta koska kalja on mun ikuinen ystävä, en aio jättää sitä jatkossakaan pulaan.

IMG_0523-normal.jpg

Siinä se paholainen vatsavaivojen keskitysleiriltä on...

Pirtelön kävin syömässä Niittarin Mäkkärissä, kun kaveri on siellä töissä. Kauhistelin sitä, että ko. kaveri ei aikonu pitää taukoa viiden tunnin aikana ja on, niinkuin itse on asian ilmaissut, aivan piuha! Käskin sitä mättämään big macin vuoronsa jälkeen nassuun;). Mäkkärissähän kuulemani mukaan on hiukan erilainen palkanmaksutsydeemi eli palkkaa ei makseta tauoilta, vaikka ne kuuluisivat sopimukseen ja virallisiin työtunteihin. Mielestäni ihan naurettavaa, kun palkka siellä on muutenkin hyvin alhainen. No, ainakin työllistää paljon nuoria, mutta epäreilua sanon minä.

Mut se siitä, joka tapauksessa Mäkkäri-reissun jälkeen viimeistään oli vatsa jo niiiiin heikossa hapessa, että kaveri, joka oli ollut mukana Mäkkäri-reissulla, heitti minut kotiin autollaan. Yleensä olen se, joka jäkättää ylinopeuksista, huonosta ohjauksesta etc, mutta ehei, ei tällä kertaa. Ainoa, mistä papatin pelkääjän paikalla oli, että "eikö tää vittu kulje lujempaa!". Kaverilla oli hauskaa siinä ratissa, ku mä vaan vollotin. Se on tosi vahingoniloinen ihminen, nauro kerranki, ku kaaduin asfaltilla ja polvesta vuos verta. Olin sille vihainen kokonaiset viis minuuttia kunnes se tarjosi mulle kahvit. Oon liian helppo..

IMG_0522-normal.jpgIMG_0521-normal.jpg

Olo kumminki parani tän herkkupepun jälkeen. Menin portaikkoon halailee toista koirulia, nii tämä tunki siihen syliin taas ja oli niin, että minähän jään tähän ja sä immeinen pidät sen ison ahteris paikallaan. Enhä mä sille mitää voinu tehä, ku se anto THE look:in. Söpöt asiat on nii kieroi..

IMG_0520-normal.jpg

"Jesh, osaan näyttää kieltä. Lällällää".

IMG_0519-normal.jpg

Innostuin kokeilee Aviaryn mahdollisuuksia. Ja esittelemään hammasrakojani:).

Huomenna aamulla sitten pääsykokeet Laureaan (not even interested), neljältä töihin Bauhaus & Co Ky:lle ja sitten illalla yheksän jälkeen drinksuille Kiilaan kavereiden kanssa:). Maitotuotteista aion pysyä erossa koko päivän. Eli käytännössä salaattilinjalla mennään:). Valkovenäläinen kyllä houkuttelis, mut ehkä mä jätän sen tiskille.

IMG_0518-normal.jpg

Siinä sitten varmaan kaikki. Huomenna tarkoitus olisi postata jostain hieman fiksummasta ajatusoksennuksesta kuin mun aamuisesta kammotuksesta peilissä tai mun vatsan epävireisestä trumpettiorkesterista.

Öitä ja postausta lisää siinä kahen jälkeen ja sittemmin yöllä Kiila-reissun jälkeen;).